FabułaMechanika Gry statusy grupZajęte wizerunki Ogłoszenia użytkownikówNieobecności KadraWymiana
Nantes Case


Telepaci
Admin
Posts : 119
Data dołączenia : 13/11/2019
Admin
Admin
Telepaci
tekst
Czw Lis 28, 2019 2:05 pm
Powrót do góry Go down
Admin
Posts : 119
Data dołączenia : 13/11/2019
Admin
Admin
Telepaci - umiejętności
PASYWNA
Telepaci są grupą wyspecjalizowaną w umiejętnościach mentalnych. Ich pasywem jest wyczuwanie czyichś emocji. Nie potrzebują do tego zużywać swoich punktów energii. Gdy skupią się na jakiejś osobie, po prostu wiedzą, w jakim stanie psychicznym się znajduje.

Umiejętności
> Myśl  (1) - {Koszt: 25PE} - Dzięki tej umiejętności, telepata jest w stanie wysłać wiadomość do osoby, którą zna. Nie jest to konwersacja, więc odbiorca niestety nie może odpowiedzieć. Przydaje się w momencie, w którym trzeba wysłać ostrzeżenie, albo prośbę o pomoc. Wokół wiadomości, można dołączyć aurę emocjonalną, którą odczuje odbiorca.

> odepchnięcie (1) - {Koszt: 25PE} - Telepata, jeśli czuje się zagrożony, może użyć tej umiejętności, by odepchnąć od siebie napastników i zyskać parę cennych sekund na ucieczkę. Odepchnięcie działa na wszystkich w promieniu metra od przywołującego umiejętność we wszystkich kierunkach.

> teleportacja (1) - {Koszt: 25PE} - Umiejętność, która pozwala telepacie na przeteleportowanie się w inne miejsce, na zasięgu 5 metrów. Umiejętność może być stosowana raz na cztery posty.

>  projekcja (2) - {Koszt: 50PE} - Na czas 2 postów, telepata jest w stanie złapać wroga w mentalną pułapkę i pokazać mu jego największy strach. Osoba wywołująca umiejętność nie musi wiedzieć dokładnie, czego boi się oponent.

>   sen (2) - {Koszt: 50PE} - Świetne narzędzie do leczenia bezsenności. Jeśli ktoś zmaga się z problemami ze snem, telepata może pomóc mu zasnąć.  Warunek: musi być zgoda osoby, na której wykorzystywana jest umiejętność.

>  kłamcy (2) - {Koszt: 50PE} - Po aktywowaniu tej umiejętności, osoba przez 3 posty potrafi wskazać, czy ktoś kłamie. Dzięki temu każdy z grupy telepatów jest świetnym sędzią. Doskonale wiedzą, czy oskarżony mówi prawdę, czy nie. Nie da się tego oszukać, a przesłuchiwany nie jest świadomy, że taka umiejętność działa.

> konwersacja (1) - {Koszt: 50PE} - Dzięki tej umiejętności, Telepata może nawiązać konwersację mentalną. Jedynym warunkiem jest zgoda osoby, z którą chce się połączyć. Bez tego, postać będzie się tylko psychicznie odbijała, jak od niewidzialnej tarczy, niepotrzebnie tracąc punkty energii. Czas trwania umiejętności: 3 posty.

> śpij (3) - {Koszt: 75PE} - Umiejętność podobna do snu, aczkolwiek tutaj telepata nie potrzebuje czyjejś zgody, by kogoś uśpić. Jest to dość wyczerpująca technika.

> projekcja mentalna (3) - {Koszt: 75PE} - Na czas 3 postów Telepata jest w stanie omamić największymi strachami do 3 osób na raz. Jest to poziom wyżej od umiejętności projekcja.

>  wzrok (2) - {Koszt: 75PE} - na czas trwania umiejętności, postać widzi to, co osoba, z którą się połączyła. Umiejętność działa globalnie, ale musi zostać spełniony jeden warunek. Osoba, której wzrok zostaje przejęty, musi wyrazić na to zgodę i wpuścić Telepatę do swojego umysłu. Nie jest to umiejętność przejęcia ciała. Użytkownik może być tylko biernym obserwatorem.
Sob Lis 30, 2019 2:30 pm
Powrót do góry Go down
Skocz do: