FabułaMechanika Gry statusy grupZajęte wizerunki Ogłoszenia użytkownikówNieobecności KadraWymiana
Nantes Case


Regulamin forum
Admin
Posts : 119
Data dołączenia : 13/11/2019
Admin
Admin
Regulamin forum
POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania. Poniższy regulamin obowiązuje każdego gracza na forum.
2. Administracja to też są ludzie. Jeśli znajdziesz na forum jakąś pomyłkę lub błąd, prosimy o bezpośrednie zwrócenie nam uwagi w wiadomości prywatnej, dorzucając do tego najlepiej screenshoty, lub odpowiednie argumenty.
3. Kultura wypowiedzi przede wszystkim. Nietolerowane będzie chamstwo, agresja, złośliwość, wyzywanie się, czy publiczne pranie brudów. Od tego są komunikatory, a wszelkie przejawy niezastosowania się do tego punktu będą z miejsca karane banami. Przekleństwa są dozwolone, aczkolwiek w umiarze.
4. Za niedostosowanie się do regulaminu przewidziane są ostrzeżenia. Trzy ostrzeżenia = bezterminowy ban.
5. Forum nie opiera się na żadnym konkretnym uniwersum, jest to twór administracji, powstały w oparciu o inne znane już uniwersum. Kopiowanie czegokolwiek z forum jest surowo zabronione.
6. Wszelkie kody na forum zostały napisane przed administrację. Ich kopiowanie również jest zabronione.
7. Spam = ostrzeżenie
8. Wszelkie zachowania, które nie zostały jasno sprecyzowane w regulaminie, a są nieodpowiednie, mogą spotkać się z ostrzeżeniem słownym od Administracji.

POSTACIE
1. Po założeniu konta, każdy gracz ma tydzień na założenie swojego tematu z kartą postaci, oraz kolejny tydzień na oddanie jej do sprawdzenia administracji. W przeciwnym razie konto zostanie usunięte, a sama karta w budowie usunięta. Nie przechowujemy w archiwum niedokończonych kart.
1.1 Administracja może przedłużyć czas na oddanie karty postaci na prośbę gracza, aczkolwiek wszystko w granicach rozsądku.
2. Na forum znajduje się specjalny temat do ogłaszania dłuższych nieobecności na forum. W przypadku niezgłoszenia swojej nieobecności, po miesiącu od ostatniego posta konto zostaje przeniesione do nieaktywnych, a zarezerwowany wizerunek przepada.
2.1 Mistrz gry może uśmiercić postacie, które są nieaktywne dłużej niż 1 miesiąc.
3. Po zaakceptowaniu karty postaci, wymagana jest jeszcze karta statystyk. Można bez niej pisać posty fabularne, aczkolwiek jest ona wymagana do walk, oraz sesji z MG.
4. Multikonta można swobodnie robić, ale trzeba pamiętać o tym, by zajmować się każdą postacią regularnie. Administracja zezwala na maksymalnie 3 konta, w przypadku chęci założenia kolejnego, gracz musi się skonsultować z Adminem.
4.1 Multikonta ukrywane przed Administracją będą kasowane, a użytkownik zostanie ukarany banem.
5. Zabrania się dodawania cyfr i znaków specjalnych w nazwie użytkownika. Wyjątkiem jest kropka, która niekiedy jest jedynym wyjściem, żeby zarejestrować się na forum. W takim przypadku prosimy o zwrócenie się do Administracji, która ją usunie. Nick powinien składać się na imię oraz nazwisko postaci.

FABUŁA
1. Na forum obowiązuje język polski. Administracja prosi o przestrzeganie jego zasad i sprawdzanie swoich postów pod kątem błędów przed wysłaniem ich na forum. W przypadku dysleksji, gracz zawsze może pobrać sobie wtyczkę do przeglądarki, która bardzo szybko wyłapie wszelkie byki.
2. Uprasza się o niewysyłanie postów na dwie linijki, szanujmy czas drugiego gracza, który włożył dużo pracy w napisanie swojej odpowiedzi.
3. Sceny brutalne oraz erotyczne są dozwolone, ale z uwagi na nieletnich oraz osób nietrawiących owych treści, prosimy o ukrycie wiadomości w spoilerze, hide, lub ewentualnie dodanie ostrzeżenia u góry postu
4. Wskazane jest pisanie w trzeciej osobie liczby pojedynczej.
Wychodząc z tematu musimy to zaznaczyć, najlepiej pisząc na samym końcu w swoim poście [z/t] (zmiana tematu).
5. Prosimy o niedodawanie dwóch postów bezpośrednio po sobie – w przypadku zauważenia błędu używamy przycisku „edytuj”.
6. Ignorowanie działań Mistrza Gry jest surowo zabronione. Takie praktyki będą “nagradzane” ostrzeżeniem i blokowaniem postaci.
7. Jeśli postać jest „blokowana” na fabule przez okres dłuższy niż dwa tygodnie, ma prawo opuścić temat. Jeśli taka sytuacja ma miejsce na misji/podczas interwencji, należy skontaktować się z prowadzącym ją mistrzem gry.
8. Bilokacja jest dozwolona, aczkolwiek gracz musi zachować ciągłość fabularną.

GRAFIKA
1. Wielkość wymaganego avatara to: 200 x 320.
2. Avatar musi przypominać naszą postać w możliwie największym stopniu.
3. Na forum dozwolone jest użycie tylko realnych zdjęć.
4. Obrazek nie może przedstawiać treści rasistowskich, erotycznych lub jakichkolwiek innych, mogących godzić w uczucia innych użytkowników forum.
5. Podpisy są dozwolone, jednakże prosimy, żeby nie przesadzać z wielkością. W momencie, gdy jakiś będzie rozciągał forum, bądź je psuł, upomnimy użytkownika lub usuniemy podpis bez jego zgody.
5.1. Podpisów dotyczą te same zasady jak w przypadku avatarów.
Czw Lis 28, 2019 1:33 pm
Powrót do góry Go down
Skocz do: